En sån där dag...

Har en riktig skitdag idag! En sån där dag man helst skulle legat kvar i sängen och tyckt synd om sig själv!
Undrar varför vissa dagar är så här, när andra dagar kan vara hur bra som helst.
Det har inte hänt något särskilt heller som kan ha utlöst det hela.
Det går liksom på repeat i huvudet... olycksnatten och olycksdagen... Hur jag än försöker tänka bort det...tänka på annat...så kommer det bara tillbaka.
Tjurig som jag är låg jag inte kvar i sängen. Jag fixade mig, smink, hår & kläder, åkte till Gävle och hälsade på tjejerna på Gästrike Åtevinnare. Sen åkte jag till Lingvalls Motor och hälsade på lillebror, vi lunchade ihop. Mycket trevligt!
På väg hem stannade jag i Valbo och gick in och gjorde det jag gör bäst... shoppade! Jag som ska hålla i pengarna nu...hrm...
Det blev TRE par örhängen, dock betalade jag bara 29kr eftersom jag hade bonuskort!
Här är ett av dom:


Sen gick jag in en sväng på Carlings för att säga hej till Malin, så därifrån gick jag med 2st tröjor också! Duktiga jag!!
Men jag tycker att jag fick unna mig det, för idag är det synd om mig! Ja det tycker jag ju uppenbarligen själv iallafall... ;)
Har fortfarande inte lyckats skaka av mig offerkoftan riktigt, men hoppas på att Henke kommer hem snart och hjälper mig av med den.
Sen är det bara att hoppas på en bättre dag imorgon!
Det var ju ett tag sedan jag var riktigt ledsen, så det kanske var dags helt enkelt.
Är ju faktiskt mest glad nu för tiden och ser fram emot 26 maj!
Ibland är det dock svårt att bestämma sig för att må bra tyvärr...

Kram till er från en (idag) gnällspik! ♥


Kommentarer
monica

Det va en klok brudd som sa till mig för ett atg sen att man får ha såna dagar och det va du ;)) som skrev det



och det är sant man må få tycka att vissa dagar är skitt, tänk va underbart sen när den där bra dagen kommer och man strålar av energi..



Du är så klok och vacker och har sån otrolig framåt anda, jag beundrar dig i massor..



ha en bra dag. vännen..



Kraaaamar i fån lila jag..



2012-03-01 @ 15:11:51
Marie

Och vad händer den 26 maj då?? Nyfiken ;)

2012-03-01 @ 20:40:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0