Tiden är satt!

Fick äntligen tag i en vigselförrättare igår, så nu är det bokat lördagen den 26maj kl. 14.00. Då Henke ska bli herr Henrik Wallner, han kommer alltså heta som farfar!
Som sagt tidigare är vi ju inte så traditionella vi två... så varför inte fortsätta på ett vinnande koncept?
Jag ville inte byta mitt efternamn, men jag har gärna kunnat ha ett dubbel efternamn. Men... Henke tyckte att han kunde byta istället... så så fick det bli!
Jag funderar skarpt på att sätta ihop en "bröllops kommitté! Jag måste ju lära mig att be om hjälp, det har ju inte varit en av mina starkaste sidor...
Det börjar bli en lång lista på vilka vi ska bjuda också, vi som skulle ha ett litet enkelt bröllop. Bara släkten är ju typ 40 pers...
Vi klurar dock på att istället för bröllopspresenter så får alla ta med sig en bit mat till en buffé. Jag hoppas väl att ingen ska ta illa upp för det!
Men det är klart... det är ju valfritt att komma! :)

Jag längtar så otroligt mycket nu! Mycket kvar att fixa och planera, tiden bara flyger ju iväg!
Tänk att jag ska få stå brud bredvid min fina Henke


Våren knackar fortfarande på dörren, här är ett bevis för att det är vår i stallet också:

Underbart gosigt skägg! Eller inte...

Idag ska vi dit igen och rida, eller jag ska rida iaf, Knärten får vänta i bilen medans.

Ha en härlig dag i solskenet, det ska jag ha!
Kram



Kommentarer
Anna GH

Men, ska ni gifta er!!!!

GRATTIS GRATTIS i förskott. Så roligt Maria!

kram

AnnaGH

2012-02-28 @ 13:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0