Bloggande/skrivande

Har kollat runt lite på olika bloggar nu på morgonen! Fascinerande att se vilka världsliga problem som finns där ute i cyberrymden.
Tjejerna ser nästan likadana ut allihopa, stora opererade bröst, plutande (ifyllda) läppar och långt vågigt hår. Flera av dom tjänar pengar på sina bloggar och har gjort sig ett känt namn och ansikte.
Man kan tycka att dom skriver som krattor och att vissa åsikter är märkliga, dom framställer sig själva som "bimbo". Men jag måste säga att dom är smarta...
I och med att dom lägger ut bilder på sig själva halv nakna med sina nyopererade tuttar, skriver provokativt, använder mycket OMG, typ, lixom så läser ju folk det!
Flera av dom är idag egna företagare och entreprenörer, med över 100 000 läsare varje dag på sina bloggar!

Avundsjuk? Ja lite faktiskt! Tänk att kunna leva på nåt så roligt som att skriva! Häftigt!
Igår hade jag 50st unika besökare på min blogg! Jag tycker det är fascinerande, att det finns dom som vill läsa det jag skriver... Det blir fler och fler som hittar hit för var dag som går. Tack!

Så idag blir det en bild på mig själv, tagen av mig själv, dock utan plutläppar och silicontuttar.


Om jag ber om hjälp, om jag tror tillräckligt mycket, om jag VILL tillräckligt.... kanske man kan bli författare en vacker dag? Det har varit en "hemlig" dröm sedan tonåren... Så nu är det ute också...

Nu ska jag iväg och rida.
Puss och kram ♥



Kommentarer
Anonym

Du är det finaste jag vet.

2012-02-02 @ 11:43:57
Mamma

Klart som korvspa´,att du ska bli författare,det har jag alltid sagt! Puss.

2012-02-02 @ 16:39:55
Malin

Klart du ska satsa på skrivandet! Jag älskar att läsa det du skriver, oavsett vad det handlar om. Så jag kommer garanterat att köpa dina böcker...



YOU GO GIRL =)

2012-02-07 @ 13:20:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0