Vårkänslor!

Sådana här dagar får man ju verkligen vårkänsor! Solen skiner, det är plusgrader, det droppar från taket och det slaskar på vägarna. Tänk om den är på väg. Det tror jag inte iof, men man kan ju drömma!
Men ATT den kommer, det kan vi vara säkra på! Gärna förr än senare om jag får önska...
Jag längtar tills man kan gå ut och sätta sig på verandan och ta en kopp kaffe, grillning i trädgården, men kanske mest av allt till bröllopet såklart! Vi har bestämt datum ♥26 maj♥, så håll tummarna att våren kommit till dess!

Åkte en sväng till Kanarieöarna i morse för att bättra på färgen, eller ja... till solariet... ska jag bära vitt om 3 månader måste jag ha lite färg på kroppen!
Just nu ser jag ut som en kräfta i nyllet, men det brukar bli fint när det lagt sig.

Jag har precis ringt och bokat tid för håruppsättning, det finns bara ett alternativ såklart!
På Salongen Karlavägen 21 http://www.karlavagen21.se 
Jag har ju gått och "frissat" mig hos Anna-Karin sedan jag var barn.
Hon vet vilken stil jag har och vad jag passar i, så förtroendet är på topp!

Nu försöker jag få tag i vigselförrättaren för att få ett spikat klockslag, men det är bara upptaget...

Dags för förmiddags promenaden med Knärten nu.

Ha en underbar dag!
Kram


Kommentarer
Denice

Hej Maria! AK visade mig precis din blogg. Fan va kul med giftemål. Ville bara säga grattis.



Kram

2012-02-21 @ 13:42:00
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Caroline

Fettisdagen idag! Ska du äta några semlor?

Kika gärna in i min blogg, ha en bra dag! :)

2012-02-21 @ 14:07:05
URL: http://carolinemalmborg.blogg.se/
Mamma

Underbart!Jaa,våran Anna-Karin har ju frissat våran familj sedan 80-talet.Herregud vart har tiden tagit vägen!Du kommer att bli jättesnygg...alldeles som om inte du var det ändå,men ännu mera då jag menar...äsch vilket svammel.

2012-02-21 @ 18:05:08
Oskar Gröning Wallner

Får gratulera kusinen :)

2012-02-25 @ 23:24:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0