Alltså på riktigt?!

Mitt immunförsvar måste ju vara heeelt obefintligt numera! Nu är jag förkyld igen, jag blir ta mig f*n tokig! Hur sjutton ska man kunna hålla igång träningen när man blir sjuk hela tiden?!
Det här är inte roligt längre!
Någon som har tips på vad jag kan göra?
Jag äter ju vitaminer, jag tränar och rör på mig...
Vad är det jag ska ändra på för att bli friskare?

Jag som var så trissad på att åka på bodypump ikväll och lägga på mer vikter! Jag kommer inte att orka det...

Ge mig styrka!


Kommentarer
monica

Sök upp en Homopat hellst en som kan Irisdiastik..
Kan Garanterat hjälpa dig..

Mot förskylning är Enchinasea supper bra och finns på Hälsokost affären och köppa..

Vi kan höras per telefon så kan jag berätta mer spesifiserat..

Kramar m.

Svar: Tack Monica! Echinagard har jag tagit i en vecka...när jag började känna av att det var på gång, men nu bröt den ut iallafall. Kram
Maria

2012-10-04 @ 15:47:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0