Praktikant Maria

Ojojoj vad dåligt bloggat det blivit på sista tiden! Ja, så kan det vara ibland...
Vad har hänt sen sist då?
Jo, utgång i lördags med Malin, Sara och Mickis, så himla roligt. Vi käkade på Allstar och drack en del också för den delen, det blev till och med 2st mintu! Det var inte igår jag drack mintu det ska ni veta!
Därifrån gick vi sen vidare till O'Learys och fortsatte parta, där träffade vi Christoffer och Bobbo så vi fortsatte att parta med dom.
Det är inte ofta man går ut nu för tiden, så det brukar bli kul när man väl gör det!
 
Happ, det var lite om helgen det...söndagen blev väldigt slapp även för Henke som hade fått hålla sig vaken för att komma in och hämta oss i Gävle kl 2...Tack bästa älskling! Så den dagen spenderades mestadels i sängen och soffan. Lite skräpmat kan det nog ha blivit också.
Idag har jag varit "praktikant", jag har varit med Christoffer och åkt slambil, ställt massa frågor och sett många olika anläggningar! Så tack "guldlock" för att du lärt mig allt du kan idag!
Blev en mycket trevlig halvdag och lite kvalitetstid med en kompis! Vi har pratat om allt från skitbrunnar till bröllop!
Roligt också att se att fler än min karl är rädd för spindlar! Men ja...det var en JÄTTESTOR spindel!
 
 
Sen åkte jag in och jobbade eftermiddagen på kontoret för att sen åka ut och hämta Malin i Valbo. Sen vidare ut till Hedesunda och köra ett pass Sh'bam som vanligt på tisdagarna.
Nu har jag varit hemma en stund, fått mat som Henke lagat tills jag kom hem, nu väntar duschen och sängen!
 
Kram


Kommentarer
Elina Johansson

Keep up the good work. :)
Kram

2012-10-03 @ 00:12:22
Oskar Gröning Wallner

haha sicken fegis Bendricksson är då :P

Svar: Hahaha jaså? Spindeln eller?
Maria

2012-10-30 @ 18:46:19
Oskar Gröning Wallner

Japp spindeln :)

2012-11-14 @ 11:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0