Nåt är fel

Har mått skapligt i helgen ju... var ut till mamma i lördags och hälsade på, fick god mat och träffa familjen, både Linus och Fredrik var där.
Bara lite huvudvärk och skitont på en punkt i ryggen...jag som ALDRIG har ont i ryggen!
Jag har även fått värsta eksemet i handflatan...
I morse klev (eller hasade) jag upp för att ta morgonpromenad, vilket jag gjorde. Jag kände mig lite yrslig, men tänkte att det berodde på att jag var så trött.
Men det gick inte över... gjorde mig i ordning för att åka till jobbet, satte mig i bilen och åkte. Jag stannade till för att tanka, det kändes inte okej att köra bil med yrsel men hade fortfarande förhoppning om att det ska gå över.
Körde några kilometer innan jag blev tvungen att inse att det inte var någon bra idé, så jag vände och åkte hem igen!
Va f*n är det för fel? Inre stress? Kan det vara så? Vad vet jag...jag kan inget om sånt där.
Hur som helst har jag ringt till Hälsocentralen i Sandviken, så jag ska få komma dit och träffa en distriktssköterska idag.
Man känner sig verkligen som en hypokondriker när man ringer till hälsocentralen tycker jag...att man sen inte får träffa en läkare gör inte saken bättre. Jaha inte värre än så? Nej då behöver man inte träffa läkare.
Jag förstår väl på nåt sätt att dom har sina riktlinjer att jobba efter. Men det är inte konstigt att man drar sig för att ringa hälsocentralen.
Jag är ju fortfarande skriven i Hedesunda där "min" läkare finns. Där känner dom till hela livssituationen osv... så det känns bättre att åka dit. Men jag orkade inte åka ända till Hedesunda, dessutom måste Henke ta ledigt för att skjutsa mig...
Jaja jag hoppas att det går över och att jag kanske får veta vad det är för fel.
Soffläge idag igen, så himla tråkigt!
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0