Egen tid

I morse klev Henke upp före mig, det hör inte till vanligheten! Han skulle nämligen iväg på kurs till Södertälje, där han ska vara ända till på torsdag.
Så jag tänkte att jag skulle passa på att "njuta" av att vara lite ensam hemma, få lite tid som bara är min tid, ja och Ola och Tarzans förstås...
Jag har ju alltid uppskattat att vara ensam ibland, förut ganska ofta. Jag gillade att vara för mig själv, umgås med mig själv.
Men det är av någon anledning inte lika skönt längre...nej, jag saknar Henke när han inte är här!
Så det vore ljug om jag skrev att jag njutit av den här kvällen ensam!
 
Jag har krattat upp lite ruttna äpplen, det var en stor kraftansträgning när man är förkyld.
Huvudvärk fick jag på köpet! Tack för det!
 
De stackars bilder jag lyckades knäppa idag blev suddiga, inte ens det gick bra... men ni ser säkert vad det föreställer!
Ola, han var väldigt svårfångad på bild idag
Han saknar också sin husse märks det... När vi kom hem idag rusade han in och letade glatt efter Henke, men fick bli besviken!
Efter vi kom in från krattningen gjorde han precis lika, sprang in glad i hågen och letade men ingen husse.
Efter vår lilla skogspromenad gick han lugnt in i hallen, ställde sig och lyssnade och vädrade men insåg snabbt att han fortfarande inte var hemma. Då la han sig innanför dörren och väntade...lille plutt om du visste att det ska dröja ända till på torsdag!
Ja så vi får sakna Henke tillsammans jag och Ola.
Nu ska jag gå tillbaka och lägga mig i soffan en stund och hoppas på att huvudvärken släpper lite, innan det är dags att ringa och säga god natt till kärleken!
 
Kram till er!


Kommentarer
Säärleken

Ni är bäst. Saknar er.

Svar: Puss
Maria

2012-10-08 @ 20:38:25
Rakas

En halua olla täällä. Kaipaan sinua. Hyvää yötä

Svar: En halua sinun olevan siellä! Sinun pitäisi olla täällä itsellemme minua! Kaipaan sinua paljon. tyttö
Maria

2012-10-08 @ 21:24:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0