Löpsedel!

Knäppte ett kort på Aftonbladets löpsedel idag!
 
 
Fast...jag har ju gjort den själv förstås! Men det här har jag tänkt visualisera...om det fungerar "Det blir alltid som man tänkt sig"
Kanske borde jag faktiskt sätta igång med skrivandet igen då, annars blir det ju dåligt med böcker!
Jag kom av mig, det kom arbete i mellan.
Men om det verkligen är min dröm att skriva, då borde jag ju skriva...inte bara drömma om att skriva.
Kanske måste jag "våga" sätta en deadline när boken ska vara färdig. Måste fundera på det en stund!
 
Kram från den blivande stjärnan!
 


Kommentarer
Eva-Britt

Får man förhandsbeställa?

Svar: Självklart! Jag skriver upp dig på listan
Maria

2012-10-11 @ 13:52:35
Faster

En till som vill förhandsbeställa.

Svar: Det är givet!
Maria

2012-10-11 @ 21:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0