Lördag igen

Har mått "konstigt" de senaste dagarna, i torsdags började det med huvudvärk, sen frös jag, sen började jag bli yr. Så igår var jag hemma från jobbet... Yrseln var ännu värre, kändes som om jag var på fyllan. När jag gick ut för att hämta mer ved så ramlade jag omkull på gräsmattan. Fattar inte varför! Nej - jag är inte gravid!!
Kanske blodtrycket gått från högt till lågt? Nej knappast troligt det heller va?
Jaja...är lite piggare idag tack och lov! Sugen att hitta på något i det höstruskiga vädret, men vet inte vad. Kanske hälsa på någon över en kopp kaffe?
Ska iallafall ta en dusch nu, för jag känner mig allt annat än fräsch. Ni vet hur det kan kännas när man legat en hel dag, knappt rört sig en meter, håret är skitigt och jag känner mig allmänt ofräsch. Men ska göra nåt åt det nu, då kanske man blir ännu piggare!
Ha en fin lördag mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0