inget nytt under solen

Fortfarande idiotförkyld och lika less...det känns som jag har ett köttsår inne i näsan...ibland gör det så fruktansvärt ont! Tur man vet att det går över snart!
Vi skulle ha spenderat den här helgen i Långsele egentligen, men det kändes inget vidare att åka dit så här krasslig. Vi siktar på att åka upp och hälsa på om två veckor istället!
Vi orkade oss ut till Hedesunda en sväng igår iallafall...knäppte några fina höstbilder som jag tänker delge er här, iallafall några av dom.
Det är ju underbart vackert på hösten tycker jag, det är min favorit årstid tror jag...åteminstone när solen skiner!
 


Kommentarer
Henke

Fina bilder hjärtat. Hoppas du får ha dom ifred och att dom inte dyker upp på andra webplatser.

Svar: Tack! Men det är ju du som tagit dom flesta...så jag har ju "knyckt" dom av dig!
Maria

2012-10-08 @ 08:01:49
faster I

Tänkte skriva att du är duktig både på att skriva och att fota. Men... nu var ni ju två om fotandet. Vackra bilder och motiv.

Svar: Tack snälla faster! Ja det är Henke som är duktig att fotografera...jag önskar att jag vore!
Maria

2012-10-10 @ 18:20:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0