Högt blodtryck men snygg!

Idag är en bra dag!
Gick in på Ica Järbo för att köpa lite vatten när man ska åka så långt som till Hedesunda... Kassörskan tittade på mig och sa: Men OJ vad fin du är idag!
Det kan ju bara bli en bra dag när den börjar så! Man tackar man tackar!! ...undrar hur jag brukar se ut annars när jag går på Ica...

Sen drog jag ut mot Hedesunda i snöslasket för att få en blodtrycksmanschett, som jag ska ha på mig i 24timmar. Den pumpar igång en gång i kvarten och i natt en gång i halvtimmen!! Undrar om jag kommer att få sova nåt...

Passade på att hälsa på Mickis också! Det var roligt att se henne, ja Alfred och Molle också såklart!
Ja... Danne med...

Så nu är jag fullpumpad med positiv energi! Komplimang OCH träffat en god vän!

Henke ger mig komplimanger varje dag, det uppskattas ju mest av allt förstås! Men roligt att få av någon annan!

Sammanfattning: Högt blodtryck men snygg! Bra dag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0