Saknad

Att sakna någon kan vara oerhört frustrerande.
Saknaden av dom som inte finns med oss i livet längre, men även saknaden av dom som "försvunnit" ur mitt liv av andra anledningar.
Saknaden av pappa & Klas är nog mest frustrerande för det kan jag inte göra något åt! Dom kan jag "bara" plocka fram i minnet...
Men det är också frustrerande att sakna människor som faktiskt fysiskt finns kvar här på jorden.

Jag saknar Elizabeth, våra vinkvällar och hundsnacket!
Jag saknar Sussie, vi pratade om allt!
Jag saknar Lotta, vi visste att vi alltid fanns där när någon av oss behövde den andra.
Jag saknar Monica, våra hundpromenader och din matlagning :D

Ja det finns många jag kan känna saknad efter!
Det är klart att människor kommer och går genom livet. Vissa vill man ha kvar, vissa kanske man "väljer bort", vissa kanske kommer tillbaka.
Är det inte otroligt dumt att gå omkring och sakna folk som finns ett telefonsamtal bort?
Det är väl bara att ringa och säga - Jag saknar dig! -
Hur svårt kan det va?

Jag saknar också Malin som är i Norge, men hon kommer snart hem!
Jag saknar Henke varje dag han är på jobbet!

Vi har bara varandra till låns en stund! Så - var rädd om Er och dom Ni tycker om!

Kramar från mig ♥



Kommentarer
Sussie

Underbara du :) blev så glad över ditt samtal, å som jag pratade :) (som vanligt) så sant som du skriver här, å så jätte skoj om ni vill komma över på en fika :) saknar dig å våra stunder å pladder om allt:) ngt att införa igen då å då kanske...älskar dig min vän och önskar dig all lycka :) massor av kramisar

2011-12-02 @ 20:10:06
Anonym

Tack finaste de! Ja jag tycker det är dax att ta upp det igen! Vi ses snart

Stor kraaaam <3

2011-12-02 @ 20:51:39
Mickis

Åååå vilken mysig bild! Jag blev rörd när jag såg den... <3 Jag saknar "oss" =)

Hoppas det är bra med er i alla fall

2011-12-02 @ 21:39:34
Maria

Eller hur Mickis? Men visst är det onödigt att sakna sånt man egentligen inte behöver sakna? Kram till dig!

2011-12-03 @ 09:25:00
monica

ååå nu riner mina tårar, så rörd och så glad, Saknar dig med Maria och våra fina stunder

och att ha fått della en tid i ditt och din familjs liv,

kommer alldrig och glömma julen när hella din familj komm upp och dom bara tog i mot en med öppna famnen,



vi får ta tag i och höras per telefon nån kväll...

Många Långa Kramar till dig vännen..

2011-12-03 @ 10:51:57
Malin

Och som jag saknar dig min underbara vän!!

Men snart ses vi,ska bli så mysigt att få fira jul med dig och din familj! Tills dess följer jag dig här på bloggen..varje dag :) Vi ses snart <3

2011-12-05 @ 15:15:12
Sara

Va fint skrivet Maria! Åh vilken bild, saknar oss fyra <3 tur att vi styrt en middag nu! Ska blir så roligt! :) puss å kram

2012-01-20 @ 10:28:02
Sara

Va fint du skriver Maria! Åh vilken bild, jag saknar oss fyra <3 kul att vi fått till ett restaurangbesök snart! Ska bli trevligt! Puss å kram till dig

2012-01-20 @ 10:44:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0