Början på nåt nytt?

Hej!
Jag har bestämt mig för att börja blogga! Ja, det kanske är omodernt numera? Men då är väl jag sen då helt enkelt! Jag tänkte att det kanske faktiskt går att lätta sitt hjärta på det här sättet. Att på nåt sätt "gömma" sig bakom skärmen och tangentbordet.
Här tänkte jag skriva om mina tankar kring livet, men försöka att inte vara allt för djup eller skriva allt för tungt!
Ja, livet är tungt många gånger, det ska gudarna veta...
Men hur gör man det lättare då? Kanske genom att skriva av sig lite?
Hoppas någon hittar hit och ger mig lite feedback på det jag skriver om. Förhoppningen är att i framtiden till och med hjälpa någon som har det svårt!

Kramar från mig ♥



Kommentarer
Malin

Det här är balsam för själen..TACK min älskade vän <3

2011-12-01 @ 13:16:28
monica

Åååå Blogga ger så mycket, jag bloggar själv fast jag inte kan stava men man kan bara skriva av sig så skönt..

va rädd om dig!

keaaaamar <3

2011-12-01 @ 13:31:52
Jess

Hoppas att jag får läsa också, det är klart roligast att läsa bloggar av människor man känner (mer eller mindre väl). :) Bra initiativ, och vadå omodernt, vi är ju så pass gamla att vi kan sluta bry oss om sånt? ;)

2011-12-01 @ 15:31:44
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0