Ännu en...

helg som snart är slut. En bra helg har det varit tycker jag.
Gjort premiärturen på hojen för i år, med förhoppning om många fler turer innan hösten.
17 mil blev det totalt igår, först ensam och sen tillsammans med kärleken. Fikat med mamma och Linus har jag hunnit med och idag blev det en kaffe och glass med Eva! Mycket trevligt, det var inte igår jag träffade henne!



Idag försökte vi oss på en tur i båten också, jag Henke och Ola. Jag tyckte vi skulle hitta på nåt tillsammans eftersom vi har haft aktiviteter på varsinna håll både idag och igår.
Henke har passat på att åka lite enduro när jag varit ute och flängt. Ola har fått träna på att vara själv, både inne och ute i rastgården, han har såklart uppfört sig exemplariskt!

Tillbaka till båten... den blev en kort men intensiv tur! Medströms gick ju bra, ända tills vi kom till en mindre "fors" då blev vi tvungen att vända. (vi hade då åkt i kanske ... fem minuter)
Motströms gick mindre bra för den stackars lilla motorn! Jag och Ola fick kliva ur i förtid så att Henke fick tillbaka den där vi skulle upp!
Jaja man får väl banta sisådär en 40kg så kanske det går bättre! Eller så får vi köpa en större båt... ja så får det bli!!

En del av er har väl sett den här bilden redan i Henkes blogg, men jag slänger ut den ändå.

Imorgon är det sista april, då jobbar man till 12 bara, skönt! Sen ledigt igen på tisdag.
Sköt er imorgon nu och elda försiktigt, ja ta det lugnt med alkoholen också!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0