Benny & Timberland

Gjorde en sväng in till Valbo idag påväg hem från jobbet.
Det blev ett par nya skor, vilket var välbehövligt då mina gamla sagt upp sig! Ja alltså jag har faktiskt fler än ett par skor... men inte sköna tränings/promenad skor...
Ett par Timberland goretex promenadskor kom jag hem med iallafall, dom fick bekänna färg på kvällens hundpromenad i regnet också.
Dom får klart godkänt! Ser väl inte allt för tokiga ut heller tycker jag.



Efter min och grabbarnas äventyr åkte vi ner till ån för att titta på Henke och hans äventyr...
Jag köpte nämligen inte bara ett par skor påväg hem...jag köpte en elmotor också...
till Benny!
Lägger ut en bild på Henke och Benny, dock inte den bästa kvalitén...
Om ni vill lära känna Benny lite bättre kan ni kika in på Henkes blogg:
http://henrik-randomplaces.blogspot.se/


Det var lite av dagens påhitt!

Kram till er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0