En tråkig nyhet men fler roliga:

Jahapp då har jag klarat av första heldagen på nya jobbet! Fortfarande rasslig men mycket piggare iallafall. Allt känns verkligen kanon bra där och jag känner mig väldigt välkommen!
Jag förstår att folk inte gärna slutar på den arbetsplatsen!
Många nya namn att lära sig... man tar i hand åt höger och vänster, men så fort dom vänt på klacken har jag glömt vad hon eller han heter. Men men man lär väl sig till slut!
Tur att jag redan har koll på några iallafall.

Något tråkigt - bröllopet den 26maj är framskjutet. INTE AVBOKAT!! Viktigt! Bara framskjutet i väntan på bättre tider...

Något roligt - Ola är nu adopterad på riktigt och får stanna hos oss i Järbo!
Jag är så otroligt tacksam till Elizabeth!
Han är super vacker och trevlig på alla sätt, Knärten och han är bästisar såklart!

I´m back!!
Sitter och kollar utställningar och planerar in några till sommaren. Svårt är det att hitta några där grupp 6 och 8 går på samma dag bara...
Knärten får ju inte glömmas bort!! Han måste ju också få komma ut och visa sitt vackra jag..

Stiliga pojkar va?

OLA:



KNÄRTEN:


Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0