Glad Påsk!

Vill önska er alla en riktigt glad påsk!
Kom hem från Blåkulla i natt, det var lite små kallt att flyga men det var roligt som vanligt.
Själv har åker man ju trimmat så det går undan!

Men visst var jag snygg?



I morse fick jag ligga kvar i sängen medan Henke gick ut och morgonpinkade grabbarna! Det är lyx det!! Fick kaffe på säng också, det är sånt vi gör på helgerna...
Blir nog nån nytta gjord här hemma också under helgen, lika bra att passa på.
Ja Henke han bygger staket för glatta livet förstås! Jag kanske gör mer nytta inne jag...
Hade hoppats på premiärtur på hojen i helgen, men det verkar inte bli nå varmare så det får nog vänta lite...

Men...ha en härlig helg nu och njut av ledigheten!

Kram från påskkärringen!


Kommentarer
Mamma

Vilken tur att de släppte hem en så snygg påskhäxa igen!

2012-04-06 @ 14:28:00
Malin

Glad Påsk älskade vän! Hälsa karln. Puss

2012-04-06 @ 17:12:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0