Hoj och tävling

Nu börjar jag längta till hojsäsong, nå rejält! Är det inte dags nu liksom, för våren att komma på riktigt? Det är faktiskt maj nästa vecka...
Det är himla mysigt med våra familjeturer! Hojburna familjen det är vi det!
Tycker det är så roligt att mamma har skaffat sig en egen, så hon fortsätter följa med ut och åka.
Hon och pappa har ju åkt land och rike runt på hoj förr (ja utomlands också). Tråkigt vore det väl om hon måste sluta bara för att hon inte kan åka bakpå med pappa nå mer...
Helt rätt att skaffa en egen!! ♥ Heja mamma!
Snart har Linus sitt kort också, så han slipper övningsköra.

Här är ett kort på oss från förra året:
Henke, mamma, Linus, Fredrik & Tinni (både jag och Fredrik har bytt hoj sen det här kortet togs)


Har även en vädjan idag! Att ni ska klicka på den här länken: http://www.johnlindberg.se/hell_of_a_ride/tavla.php?l=bT59H9JLkx

Så att Henke har chansen att vinna en gitarr! Ju fler som går in på sidan desto större är chansen att han vinner. Registrera gärna er också på sidan så får han ännu mer poäng! Dessutom kan ni ladda ner en låt från John Lindberg Trio efter ni har registrerat er!
Jag har gjort det, gör det ni också, hjälp mig nu att se till så han vinner gitarren så blir vi glada!

Hjälp mig gärna hålla tummarna för att våren är på gång! Kan ju inte bara vara jag som längtar efter den?

Kramar!


Kommentarer
Mamma

Sicket gäng, jaa nu längtar vi till soliga vårdagar och därmed (fika)utflykter!

2012-04-25 @ 17:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0