Idag...

...fick jag besök på jobbet av två chaufförer/fd kollegor! Förra veckan var det också två stycken in och sa hej.
Roligt att dom inte glömt bort mig!
Det är dom jag saknar mest med gamla jobbet "mina chaufförer"...

Går riktigt bra tycker jag, fast jag i princip bara jobbat 2 dagar, kan inte räkna förra veckan tycker jag.
Alltid roligt att lära sig något nytt.

Idag åkte jag direkt från jobbet till stallet, med Malin som sällskap och hjälp.
Har inte riktigt fått tillbaka orken än, förkylningen är ihärdig, så det blev ingen ridning idag, bara stalltjänst.

Nu dax att slappa lite en stund innan det är dax för kvällspromenaden med grabbarna.

Snart är det påsk! Åh nu får man ju sluta vid lunch på torsdag också! Det ni!!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0