Namnbyte sorgligt

Sitter i soffan med Ola sovandes bredvid mig, snarkar gott. Henke sover fortfarande, ska nog snart gå och väcka upp honom.
Känner mig lite låg idag, kan ju kanske bero på vädret, vem har beställt snö nu? Vaknade med huvudvärk... Känner mig fortfarande ledsen över Knärten också...kunde ju inte låta bli att snoka rätt på hans nya ägare på facebook, där läser jag att dom bytt namn på honom. Han heter numera Leo!
Började gråta när jag läste det...känsligt såklart! Naturligtvis får dom väl kalla honom vad dom vill, men han har haft ett namn sen han var 10 veckor! Han är ju lättlärd så han fattar väl snart att det är honom dom ropar på.
För mig är han ALLTID Knärten! Saknade, älskade hund!!!
Förstår att han har det så bra där uppe, med sällskap av hundar och alltid någon hemma! Men fyyy va jobbigt det är...


Jaja nog ältat...måste försöka ladda om, ska ju ut och äta ikväll i Gävle och fira Sara som fyllt 25! Borde gå upp och leta på nån gammal trasa att dra på sig... Alltid samma bekymmer! - Jag har inget att ha på mig!
Konstigt att garderoben är full med kläder men man har ändå inget att ha på sig... Märkligt fenomen!

Ska hur som helst bli trevligt att träffas ikväll och äta gott!
Få se vad vi hittar på under dagen idag jag, kärleken och finaste Ola!

Kram!


Kommentarer
monica

Kramar i massor till dig <3

2012-04-24 @ 11:55:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0