Bäst att förekomma

eventuella rykten den här gången... vi ska sälja huset!
Om det nu går vill säga, man vet ju aldrig om det är någon som vill ha det! Men försöka ska vi iallafall.
 
Nej inte på grund av att vi ska flytta isär den här gången heller...
Vi ska flytta till Hedesunda! OM vi hittar nånstans att bo där förstås... mycket om och men i detta inlägg...
 
Jag hoppas att det ska gå fort, för nu när man bestämt sig så längtar jag faktiskt tillbaka rätt mycket. Otroligt men sant! Är så glad att Henke vill bo där ute!
Saknar att bara kunna "springa över" till någon på kaffe, när man bor några mil bort så måste det planeras på ett annat sätt.
 
Det jobbiga med allt det här är städningen...första visningen är redan på onsdag! Nu när man börjar rota lite överallt, så kan man ju tro att man aldrig städat! Så mycket skit man hittar på... Känns lite märkligt att det ska snoka omkring en massa okända människor i vårt hem!
Jaja, det är ju bra att man börjat röja och städa innan eventuell flytt.
 
Så nu ni som är nyfikna på hur jag och Henke bor, men som inte vågat sig hit och hälsat på, nu har ni chansen att snoka på bilderna i annonsen.
 
Puss och kram
 
 


Kommentarer
Anonym

Kul! Jag hoppas på flytt :-)

2012-08-05 @ 19:50:29
mickis

Den va från mig :-)

Svar: Tack Mickis! Förbered dig på många kaffebesök!
Maria

2012-08-05 @ 19:52:19
Jaana

va är de för länk man kan kika på bilerna på? :)

Svar: den finns på hemnet Jaana, Kungsforsv 51, boka tid med mäklaren vettja!
Maria

2012-08-05 @ 20:24:38
Henke

Om man är tillräckligt nyfiken går det ju bra att komma hit på en fika också, vill ni bara snoka så går det ju bra att komma på visningen för då slipper ni ju träffa oss...

2012-08-05 @ 20:48:54
AnnaGH

När jag sålde huset i Malmköping för 2 år sedan så var första visningen besökt av ca 10 familjer, sex av familjerna var grannar o bybor som ville se huset innifrån utan att träffa mig!
So, BE PREPARED!!
Lycka till m försäljning o nytt boende!!

Svar: Haha ja vi har förstått att det är så det fungerar här i världen. Men TACK Anna!
Maria

2012-08-06 @ 00:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0