Födelsedagar idag!

Idag fick Ola vara med Henke på jobbet, är så tacksam för det! Där är han under uppsikt hela tiden hos "Andersson" aka lekfarbror´n :) Han är fortfarande trött, men nu kan det ju också bero på medecinen han äter. Inte lika öm i eksemen iallafall tack och lov!
Tur var att han kunde vara där idag då jag har jobbat ensam på kontoret, de andra är på verksamhetsplanering. Så dagen har varit rätt hektisk, men den har gått väldigt fort!
 
Idag fyller både älskade lillebror Fredrik år och finaste faster Britt-Marie!
Fredrik ville inte bli firad idag då han jobbar så sent, så vi "tar" honom på fredag!
Britt-Marie är vi nyss hemkommen ifrån, där bjöds på ÅTTA!! sorters kakor och tårta på det... Jag valde noga ut 3st olika kakor och hoppade över tårtan... Mycket gott!!
Roligt att träffa släkten också, även om vi bara gjorde en snabbvisit... 
Jag träffade till och med kusin Lotta, henne har jag inte träffat på flera år, känns som att vi bara träffas på begravningar nu för tiden. Vi måste ändra på det!
Saknar min Lotta rätt mycket mellan varven...
Jag är ju liksom gudmor till hennes son Emil, men jag är nog den sämsta gudmodern man kan ha... Jag hade ingen aningom hur gammal han är ens...gissade fel på sisådär 3år!!
 
Just ja, inte att förglömma! En av mina fina kollegor ringde ikväll och undrade hur dagen varit och hur Ola mådde! Tack Tessan för din omtanke!!
Tack till min andra fina kollega Gunilla för DIN omtanke idag!
Ni är BÄST!!
Naturligtvis TACK till alla andra kollegor som från chefens högtalartelefon ringde och hälsade på mig 2minuter i fyra!!
 
Imorgon är det torsdag...sen är det typ helg igen! Åh förhoppningsvis får jag långhelg om min käre chef beviljar mig ledigt måndag och tisdag. Tycker jag är värd det efter den här arbetsdagen! Henke har nämligen semester nästa vecka, så jag tänkte jag kunde få några dagar ihop med honom.
 
Hoppas ni haft en fin dag!
Kärlek till er ♥
 
 
 
 


Kommentarer
monic

Skönt å höra att ola är lite bättre..
Härligt med lite kalas..

Här ha varit en bra dag, dom växer inte på trän ;-)

Kram o du maria gummsan tack för du finns, du är värd allt gott.. saknar dig!
Kramar m.

2012-08-22 @ 22:22:16
kusin Lotta

jag saknar dig oxå :) men du finns ofta i mina tankar och nära hjärtat.. Många kramar

2012-08-24 @ 21:51:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0