Hårfix

Torsdagkväll... veckorna går så himla fort, nu är det snart helg igen! Inte blivit nåt bloggat i veckan, har varit så trött på kvällarna efter jobbet.
Idag har jag haft Malin på besök på jobbet, hon kom och lunchade med mig. Sen var hon så snäll så hon tog Ola med sig, så dom tog en promenad, åkte och badade sen hem och väntade på mig och Henke.
Tack hjärtat för hjälpen med Olabandola! ♥
 
Jag fick hjälpa Malin att sätta om löshåret ikväll, snart är man ju värsta hårexperten! Men fy f-n va ont det måste göra, det där skulle jag aldrig utsätta mig för, jag som är så håröm!
 
 
På söndag ska vi ha lite loppis här hemma, få se om det kommer någon, så välkomna att komma hit mellan 11-15 på söndag den 19 augusti!
Måste rensa lite inför eventuell flytt...
 
Blev inte längre än så här idag.
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0