Visning idag

Idag har det varit första visningen på vårt hus, det känns lite konstigt att det är okända människor hemma och kollar runt i vårt hem när vi inte är hemma.
Det lät på mäklaren som dom var väldigt intresserade, så vi får hålla tummarna
 Vi sitter och letar lägenhet i Hedesunda nu, det verkar inte vara det lättaste det heller, iallafall inte tvåor.
Tänk att byta från vårt stora hus till en liten tvåa...men å andra sidan använder vi inte mer än två rum och kök i huset heller!
Ett stort rum uppe har jag till garderob, smink och hår-rum, lyxigt kan man tycka!
 
Skulle faktiskt vara skönt att bo i lägenhet till vintern så man slipper fundera över hur mycket pellets det ska gå åt... Trodde väl aldrig att jag skulle längta FRÅN ett hus till en lägenhet...
Klart det blir väl hus någongång i framtiden igen, det vill man nog. Det är ju en viss frihet med eget!
Men vi är inte hemma så mycket nu för tiden ändå, jobbar man inte så är vi ute på vift, speciellt på sommarhalvåret.
 
Det är så mycket man vill ha tid och råd att göra medan man kan, så jag hoppas att det är vår tur att få ha lite flyt i livet ett tag nu!
Jag kommer sakna att ha en egen tomt där Henke spexar (läs försöker hoppa med cykeln), men nu får han göra det på nya ställen
 
 
Nu ska jag baka kladdkaka!
Hörs hej
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0