Långtur på hoj

Väntar på att Henke ska komma hem, vi ska ta motorcyklarna och åka upp till Långsele. Ska bli spännande att se hur jobbigt det blir för rumpan att köra så långt, men det ska väl gå bra hoppas jag. Har varit ut till mamma och lämnat Ola, titta så glad kattungarna blev när han kom
Eller okej, inte direkt glada,, ganska skräckslagna, Men efter ett tag blev dom mer nyfikna på honom och lite kaxigare. Jag hoppas verkligen att det ska gå bra!
Innan jag åkte såg dom lite mer avslappnade ut:
Jag återkommer med rapport om hur resan går!
Kram
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Gör man pausar ibland går det visst att åka hur långt som helst. Tog bort skivan i dörröppn. när vi kom hem från promenaden Ola och jag, nu står stolarna bara där, går bättre så, när de ser varandra missarna och hunden.

2012-08-02 @ 18:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0