Pengar in och pengar ut...

Så blev det söndagkväll igen, dax att ladda för jobb imorgon!
Helgen har varit bra som vanligt får man väl säga... förrutom att det är väldigt synd om Ola nu! Ska ringa veterinären imorgonbitti, är nog tyvärr ett måste att få honom sövd och rakad. Han är inte pigg alls nu! Jag hoppas att vi kan få en akuttid imorgon, inte roligt att se en annars så pigg och glad hund så trött och hängig.
 
Idag har vi ju haft vår flyttloppis, det gick över förväntan bra så det känns jättekul! Vi får nog ha en till snart, för vi har fortfarande massor kvar...
Så pengarna som kom in från loppis går nog till veterinärkostnader.
 
En av mina trognaste bloggläsare (faster Britt-Marie) och Hans kom förbi en sväng också och shoppade! Tack för titten jag blev jätteglad! Vi  lovar att komma ut och hälsa på snart!
 
Direkt efter loppis satte vi oss i bilen och åkte ner till Norberg för att Henke skulle byta motorcykel...har ni hört det förrut?
Han saknade att kunna köra på bakhjulet för mycket, så det var ett måste... den afrikanska tvillingen orkade inte riktigt det, den var lite för tung. Så nu har han en Yamaha TT 600 att "spruta grus" med och åka på bakhjulet.
 
 
Nu har jag och Ola precis kommit hem efter en tur i skogen, så det är dags att ta en dusch och snart krypa ner i sängen.
 
Kram till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0