Rekord?

Idag har det varit 522 besökare på hemnet på vårt hus på 7 dagar!! Måste vara lite av ett rekord...
 
Ett till rekord är att jag nu har haft samma hårfärg i över TVÅ ÅR!! Det har nog inte hänt sen jag var i tidiga tonåren tror jag.
Så nu blev det dags att ändra på det, nu har jag varit ljus ganska länge, men börjar tröttna på utväxten! Det ser ganska risigt ut mitt hår just nu och det gillas inte!
 
 
Sagt och gjort...sitter just nu med färg i huvudet och hoppas att det ska bli fint...färgen heter ädel mahogny så det visar sig snart hur rött det blir.
Ovant att vara mörk igen!
Hittade ett par bilder på facebook som är några år gamla, där hårfärgen är lite annorlunda än vad den varit de sista två åren
 
Det här en från 2009 tror jag
Och den nedanför är nog tidigare, 2008 kanske, här var det riktigt rött:
 
Nu ska jag gå och skölja ur färgen, wish me luck! Tänk om det är lila! Eller rosa!! Kanske blir mössa till jobbet imorgon!
 
Bildbevis kommer
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0