sista dagen...

på minisemestern idag, imorgon är det dags för jobb igen. Skönt med tredagarsvecka!
Vi har varit ute med kanoten i Dalälven idag jag och Henke, ja åkt kanot inte paddlat kanot, vi har ju liksom motor på...
Vi åkte till gamleviken där vi har en gammal stuga efter farfar, mycket risig tyvärr men det kanske går att fixa till lite iallafall. Det är lite krångligt att ta sig dit så det är inte det lättaste att hålla efter skicket på den...
Det blir mest några turer dit med skoter ibland för kusinerna och någon gång har vi promenerat dit över skogen.
 
Det är synd att det inte är finare, då det ligger precis vid vattnet och en brygga tillhör också. Vore kul om det gick att fixa till så pass att man kunde vara där inne, kanske tända en brasa i spisen.
Nu åker man bara dit, går in och skriver på en lapp att man varit där, sen sitter man ute och äter om man har något med sig...


Well, well, det var lite av dagen det... Just ja vi fick en kopp kaffe hos bästa mamsen också innan vi åkte hemåt igen. Tack för det!!
Nu är jag nymotionerad, nyäten och nyduschad, så nu ska jag med gott samvete krypa ner i sängen och glo på film!
 
God natt mina fina vänner (och eventuella ovänner)
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0