Tränat ...

... inför en "riktig" långtur på hoj, den här gången blev det bara ca 70mil, men nånstans måste man ju börja.
 
Gick fint att åka upp i torsdags eftermiddag, fick dock vidrigt ont i magen, begriper inte varför, jag brukar sällan ha ont i magen... Jaja det gick över framåt fredagkvällen. Det bjöds på Tacos när vi kom fram till Långsele, tyvärr tackade jag nej pga kistan, jag som älskar tacos.
Naturligtvis packade vi allting på Henkes hoj, så min fick vara så fin som den är! ;) Men som ni ser är han precis lika glad ändå!
Det verkar ha gått bra för mamma med Ola och kattungarna också, vi får se till att åka och hälsa på ofta nu i början så dom blir vana med varandra.
 
Första stoppet på väg upp blev redan i Lingo där vi käkade burgare, kanske därför magen kurkade ur...
 
Här är ett stopp intill indalsälven, mellan Sundsvall och Bispgården:
 
På Fredagen gjorde vi en liten sväng också, till Sollefteå och tittade oss omkring lite...men då åkte jag bakpå med Henke.
Här är utsikt från skidbacken
 På vägen hem har det regnat och regnat ända ner till Söderhamn där det var strålande solsken.
Som tur var fick jag låna svärmors regnställ så jag slapp bli blöt!
 
Det gäller att ta många bensträckare så kan man åka hur långt som helst
 
Så TACK snälla svärmor och svärfar för denna gång!
Tack till mamma för barnvakt till lilla Ola!
 
Puss och kram
 
 
 


Kommentarer
Kärleken

Lingo? Var inte det nåt frågeprogram med han den där Staffan och Bengt?

Svar: tänk att du ska märka en ynka liten bokstav som fattas!
Maria

2012-08-04 @ 18:26:17
URL: http://henrik-randomplaces.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0