Underbara Hedesunda

Igår kväll var jag ner på Ön i Hedesunda, det har jag inte varit på flera år nu. Hade en jätte härlig kväll och träffade gamla goa vänner som jag saknar!
Tyvärr fick jag åka ut själv då Henke skulle jobba idag, så jag sov kvar hos mamma, i Linus gamla pojkrum!
Undrar om det är för att jag inte bor där ute längre som jag kan kalla det för underbara Hedesunda, eller om det verkligen är så... Men så här  är det väl för det mesta, man saknar inte kon osv osv...
Kanske saknar jag inte byn i sig, men många av dom som bor där ute.
Nåväl, så här fint åkte vi dit:
Det är alltid mysigt att vara ute på sjön, men en sån här kväll, när solen fortfarande skiner är det ju hur härligt som helst.
Mamma hjälpte kapten Hasse att navigera:
 
Therese och Stisse:
 
Jag knäppte inga kort under kvällen eftersom kameran i telefonen är så kass. Men idag lyckades jag iallafall fånga mammas nya familjemedlemmar, dom små äcklen
Man blir ju inte ett dugg bebissjuk när man ser såna här gobitar!
 
Så återigen: TACK! ALLA inblandande för en underbar kväll! Speciellt till mamma förstås för sovplats och frukost!
 
Va rädda om er och varandra!
Kramar till er
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0