Födelsedag

Igår den 8e januari skulle pappa blivit 60år. Det skulle vi ha firat med att åka till Skottland på motorcykel i vår. Nu blir det inte så...
Jag hoppas att vi ändå ska kunna komma iväg på en sån resa någon gång i framtiden.
Dessa dagar är en STOR påminnelse om hur mycket dom fattas oss alla.

Själv åkte jag och red ute i Årsunda, det var fantastiskt skönt! Jag har inte ridit på många år nu, men saknar det så mycket. Det är en härlig känsla att bara vara i närheten av hästarna, svårt att förklara.
Det känns dock att vissa muskler varit vilande ett tag nu...

Slänger ut en gammal bild på mig och Esmeralda.


Kram till er där ute i vinterkylan!
Sänder en extra kram till pappa...
Saknar dig!


Kommentarer
monica

åå kul att du rider igen.. ja det är såna här dagar man saknar dom änu mer man blir så påmind..



Kramar i massor till dig du finna vänn...

2012-01-09 @ 19:30:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0