Helgen som varit...

blev en kanon helg!
På lördagen var jag ut och käkade med "gamla" brudgänget. Det händer inte allt för ofta nu förtiden, så det blir lite extra mysigt när vi väl ses allihopa.
Så här snygga var vi iallafall

Sara & Malin:


Mickis och jag:



Det blir alltid mycket tjejsnack och höga garv, vi skrattar både åt varandra och med varandra!
Vi måste bli bättre på detta... Varför gör man så? Varför ska det vara så svårt att träffas lite oftare?
Tror att alla över lag är lite så här, så säger man alltid: Det här måste vi bli bättre på!
Vi har ju alla lärt oss att livet är skirt och ibland alldeles för kort!
Nej! Vi får skärpa till oss helt enkelt!
Mysigt och roligt hade vi iallafall!

På söndagen, igår alltså, lastade vi ena enduron och åkte ut till Hedesunda. "Vallade" ihop hela familjen för korvgrillning och "häng" i solen.
Det här gillar jag också skarpt! Hela familjen samlad, ute i finvädret, en eldstad och 2-hjulingar med isdäck!

Här är Henke och Fredrik:



Fick en liten "flashback" när Emil kom i en röd 240 som tillhört Klas en gång i tiden. Jag minns hur jag körde på isen i den med Klas bredvid, han talade om när jag skulle göra vad. Hahaha det måste låtit roligt om någon hörde oss: "Stå på fullt! Släpp av, i med 2an NU! GASA! Styr emot! Mer mer mer! BRA! Typ så kunde det låta...
Henke knäppte några fina kort, så jag lägger ut ett av dom:



Så... helgen har varit kanon! Fler sådana TACK!
Avslutar detta inlägg med en bild på min fina mamma tillsammans med Knärten:

Puss och kram på er!



Kommentarer
Kärlek

Tack hjärtat för en bra helg.

2012-01-30 @ 08:49:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0