20 juli

Blir dåligt bloggat IGEN nu...har inte haft ork att sitta vid datorn på kvällarna.
När vädret har tillåtit har vi tagit en sväng på motorcyklarna så fort vi kommit hem efter jobbet. Igår blev det en sväng på ca 15mil! Ikväll ska vi åka ner till Karlstad och byta Henkes/Fredriks hoj mot en som går lite saktare... Men kanske mer bekväm att köra långt på! CBRen är väl liksom inte den optimala hojen att åka på "tur" med...men dock rolig att köra fort på!

Härom dagen ringde jag upp en vän vars son ligger på sjukhuset, nersövd och intuberad. Usch vad tragiskt! Jag håller alla tummar och tår jag har för att allt ska gå vägen och bli bra igen! Mina tankar finns hos dig!
Det känns skönt att vi fick pratas vid lite och att jag fick ställa lite frågor, jag är ju inte så förtjust i att lyssna på "rykten".

Var rädda om er och varandra!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0