Fredag,

löningsdag, varmt ute, kan det bli mycket bättre? Idag är en bättre dag än igår, tack och lov! Har jobbat ensam sista timmen då de andra slutar tidigare under sommarmånaderna. Tänk om jag får det lika nästa sommar! Hoppas hoppas! Idag fick jag fina mamma på besök på jobbet, så nu har hon sett var jag sitter. Hon ska hämta kattungar i helgen, ska bli roligt att få se dom sen och fota förstås och lägga ut här på bloggen!
Ikväll blir det nog en sväng med kärleken och Linus på motorcyklarna. Om nu vädret håller i sig... Få se åt vilket håll det bär iväg den här gången. Det lär ni ju bli varse eftersom jag plågar er med en massa bilder :)
Hoppas ni får en härlig helg! Det tänker jag ha!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0