Härliga helg!

Blev en rolig kväll i Storvik igår, vem hade trott! Det började spöregna när vi närmade oss Storvik, så väl framme stod vi under tak bra länge innan det blev uppehåll så vi kunde spela lite. Självklart vann mitt lag! Inte för att jag bidrog speciellt mycket till det...men ändå! Viktigt!
Efter brännbollen gick vi hem till en Jessica och drack lite cider och pratade skit...mycket trevligt!
Se bara hur glad Christoffer var
Han låg på stort plus igår, eftersom han tänkte planera min 30års fest! Han undrade när det var dags... det var ju typ 5½ år sedan...
Men TACK Christoffer, du gjorde min kväll!!!
 
Från Jessica åkte vill till Granliden, där Madde hade bokat bord, det var väldigt bra mat måste jag säga. Jag åt fläskfilémedaljonger med ädelostsås, champinjoner och klyftpotatis, med tillhörande Staropramen.
Man skrattar alltid när Christoffer är med, förmodligen mer åt honom än med honom, men ändå...roligt har man alltid! Han garvade åt mig när jag beställde en Staropramen till maten...jag undrade naturligtvis varför... Nej inget, jag gillar tjejer som vet vad dom vill ha! Eh...okej!
Så TACK alla inblandade igår för en mycket rolig kväll!! Tack till Madde som tog initiativet till det hela!
 
Idag tog vi hojarna in till Gävle och mötte upp Fredrik, Linus och Tinni för att åka ut till morfar som fyller år i veckan.
Där fick vi väldigt god smörgåstårta, som kära mamma gjort...tror jag och kaffe med götta till också förstås! Så söndagen har varit en kanondag den också! Så glad för alla härliga människor jag har i mitt liv! Nu är det jobb måndag, tisdag, sen har jag lite ledigt. Ska bli skönt
Här kommer lite bilder från mormor och morfar:
 
Ebba, visar upp sin klänning som förövrigt Malin hade när hon var liten, måste vara väldigt bra kvalité då den har hållit så länge!
Mamma, Fredrik, Henke och Eva:
 
Morfar:
Therese och Josefine:
Vackra rosor:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0