Läskig värmlänning!

Igår åkte vi direkt efter jobbet ner till Karlstad för att byta CBRen mot en Africa Twin. Det var ganska jobbigt tycker jag...vi var hemma runt ett på natten, jag var så himla trött så jag var nog inget vidare sällskap i bilen.
När vi väl kom fram till snubben som hade hondan, klev det ut en storväxt karl, slätrakad i huvudet, han såg ut som tagen direkt ur någon Beck eller Wallander film! Då menar jag inte att han skulle ha spelat polis...om man säger... nja han såg inte speciellt sympatisk ut. Jag som trodde att alla värmlänningar var och såg ut som Bengt Alsterlind, ni vet han i Hajk! Haj och välkommen ti Hajk! Idag ska vi tala om rör och inte vicka rör som hälst utan negrör!
Jaja, ack vad jag bedrog mig!
Han verkade rätt skeptisk till bytet, men det blev så ändå, så nu kära familj (speciellt Tinni) nu är olyckshojen borta från familjen!
Nu står det en stor, men ofarlig honda i garaget istället
 
Jag hade lite tråkigt i bilen påväg ner till Värmland så jag testade lite olika kameror i telefonen...med olika resultat:
 
Lättroad? Ja kanske lite...
Idag är det strålande solsken, det betyder motorcykelåkning!
 
Kärlek till er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0