Lata dagar

Känns som man inte gör så mycket om dagarna...men det är väl så semester ska vara.
Vi umgås, äter gott, är ute med hunden åker lite motorcykel.
Igår var vi till Täby en sväng och köpte lite delar till CBRen som Henke håller på att bygga ihop.
Idag har han provkört den också så det går framåt!
Själv har jag bara provsuttit den i garaget:
Nu är dock tanken lackad i mattsvart, det kommer fler bilder jag lovar.
Få se om jag vågar provköra den nångång.
Igår passade jag på att åka en sväng på min hoj medan Henke ändå va i garaget och skruvade.
Åkte en omväg till Hedesunda, tände ett ljus vid graven, sen till mor en snabbis och sen till Eva och fick lite kaffe.
Eva skulle ut och övningsköra med Lars så jag passade på och fick sällskap en bit på väg hem.
Så här cool är Eva på sin Black Widow:
 
Vi har väl inte gjort så mycket idag heller...började med en promenad med Malin 5,5km. Varit en sväng till Gävle och in på Lingvalls Motor och biltema, Henke har skruvat mera och jag har tvättat lite. Nu på kvällskvisten har vi varit och käkat pizza i Kungsgården. Som sagt...lata dagar! Men sköna dagar!
 
Kramar
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0