Min fantastiska mormor 77år idag

Vi varit och firat vår härliga mormor som fyller 77år idag!
Hon är så snygg tycker jag
Tur man har bra gener att brås på! Här är mamma och mormor:
Mormor och morfar har en jättehärlig trädgård med små oaser lite överallt, begriper inte hur dom lyckas med alla sina olika blommor!
 
Mormor har alltid varit lite av en mentor för mig då det är hennes förtjänst att jag blivit så intresserad av labradoren. Vi har alltid haft en speciell relation ända sedan jag var liten och jag har i stort sätt bott där uppe när hon har haft valpkullar.
Även om vi båda lagt uppfödningen på hyllan så finns intresset ändå kvar och ingen av oss vill inte vara utan labrador någonsin! Jag är helt övertygad om att det är hundarna som håller igång både mormor och morfar och att det är därför dom fortfarande är så fräscha! Det är lätt att glömma bort att dom faktiskt är 77 och 79år...
 
Här är en bild på mig och Ola från idag som Henke tagit:
 
Ikväll skulle jag följt med Henke till Gävle för att träna konbana, men stannade hemma med förbannad mensvärk! Stackarn fick lasta hojen på släpvagnen och åka själv...fast Linus följde med tack och lov så han åteminstone har sällskap där borta!
Kul fredagkväll... äh det går över till imorgon!
 
Kärlek till er alla ♥


Kommentarer
monica

ååå va roligt åå se bilder på mormor som du pratat så mycket om,,
ja nog är hon fräsh, åå va roligt åå ha sina morföräldrar vid liv, önskade så att jag fick ha haft det med, men jag hann inte ens träffa mormor och morfar en gång..

jätte fin trädgår,, åå så härligt..
hoppas du repar på dig och få bli riktigt frisk maria..

många långa kramar till dig finna du..
<3<3<3


Svar: Tack Monica! Ja det är ett privilegium att få ha dom i livet! kram
Maria

2012-07-09 @ 09:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0