På dåligt

humör ikväll, inte roligt. Varför blir det så ibland? Det bara kommer liksom, svårt att styra det där... kanske är ett kvinnligt fenomen...skulle kunna tro det!
Kan hända det beror på alla tråkiga samtal man haft under dagen...annars har ju dagen varit bra liksom. Slutade ju till och med tidigare också!
Äh jag skyller på de elaka kunderna som ringt idag, som tycker att det är mitt fel att det är flugor och larver och rävar kring deras soptunnor. Som tycker att det är mitt fel att dom ska behöva betala för att slippa lukten i tunnan. Som tycker att det är mitt fel att dom ska behöva fylla i en jävla blankett för att dom ska flytta!
 
Så måste det vara! Jaja det går ju över snart, så blir jag som vanligt igen, iallafall lite mindre grinig...
 
Vi tar något roligare istället...har haft Ola med mig på kontoret en stund idag:
 
Igår blev det en liten runda med hojarna kring Gävles byar
 
 
Hoppas att humöret ska lätta lite...
 
Puss och kram
 


Kommentarer
HENKE

VAD FIN DU ÄR PÅ BILDEN HJÄRTAT

Svar: hm, nja...kanske om man tänker bort dubbelhakan
Maria

2012-07-26 @ 22:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0