Summa sumarum

av helgen följer här...
Lördagen bestod förstås av motorcykelåkning, Henke var ju såklart taggad att prova nyförvärvet. Det blev 20mil, tillsammans med Linus. Vi skulle fika på ett café i Torsång som är vida känt av bikers, men det var kö ända ut på trottoaren så vi åkte vidare. Så istället för en god smörgås på caféet blev det sibylla i Falun, det gick ju det också.
Sen blev det en kaffe och kaka på ett litet sommarcafé mellan Enviken och Svärdsjö.
Här kommer lite bilder från lördagen:
 
Idag, söndag blev det en liten tur också, ut till bästa mamsen där vi fick lunch och fika. Linus och Henke fortsatte en sväng till medan jag åkte hem till Ola och gick en svettig promenad istället.
 
Just nu inväntar jag dom två som tydligen är hungriga, så jag lär pysa iväg till affären och inhandla lite käk!
Hoppas ni haft en lika fin helg som jag!
Kram


Kommentarer
Henke

Tack för maten älskling.

Svar: Tack själv! <3
Maria

2012-07-22 @ 20:21:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0