Ville du hjälpa till sa du?!

Började den här dagen lika som igår fast utan Malin... Gick 5,5km rundan med Ola i solskenet. Han blev rätt varm så vi tog bilen och åkte iväg så han fick bada lite.
Sen blev det lunch på verandan, i form av en smarrig pastasallad!
Nu har jag ägnat mig åt lite solning på baksidan medan Henke svalkar sig i garaget
Ola håller sig också i skuggan... själv svalkar jag mig med det här:
Honungsmelon och jordgubbar!!
 
Men snart är det dags att duscha av sig lite och göra mig iordning, ska åka till Lillemor på möte angående hundutställningen i Högbo nästa helg. Någon frivillig som kan tänka sig att hjälpa till lite kanske??
Inte det? Nähä! Har ju frågat rätt många vid det här laget...det är inte det lättaste att hitta någon som vill hjälpa till mitt i semestertider!
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0