3 år av saknad

Idag den 21juni 2012 är det 3 år sedan du försvann från oss Klas! Saknaden blir inte mindre med åren, men minnena är de samma.
Nu mera tänker jag mer på de roliga minnena och de glada stunderna än på det tragiska. Du finns fortfarande i mina tankar varje dag, flera gånger om dagen. Det känns fortfarande overkligt att du är borta, det går bara inte att ta in ordentligt. Men det kanske är ett sätt att skydda sig på...
Klart vi ses igen någon gång, men det känns alldeles för långt borta!
Imorgon är det midsommarafton, då skulle vi ju varit tillsammans, precis som julafton och alla andra högtider.  Vi hade alltid så roligt ihop, du livade upp vart du än var.
Jag saknar dig så mycket så det gör ont, ibland känns det som jag ska gå sönder!
 
Puss och kram älskade lillebror, själsfrände, min beskyddare och bästa vän, hälsa pappa!
 


Kommentarer
Malin

Älskade, älskade Klas. Förevigt i mitt hjärta och i mina tankar! Tänker på dig och din familj idag Maria, saknaden är obeskrivlig. Jag älskar dig min bästa vän. Puss&Kram

Svar: Tack finaste du!
Maria

2012-06-21 @ 08:09:15
Sara

Saknar och älskar Klas så <3 tänker på er idag Maria! <3 Puss kram

Svar: Tack fina Sara! Känns ändå skönt att vi är så många som saknar honom. Kram
Maria

2012-06-21 @ 11:45:46
kusin Ida

jag tänker på er idag Maria! Sture och Klas är ofta i mina tankar, både ledsna och glada. saknar dem!tusen KRAMAR!!

Svar: Tack Ida! Kramar tillbaka till dig
Maria

2012-06-21 @ 23:30:36
monica

Tänker på dig mi vänn, så otroligt jobbigt åå sakna en nära anhörig..

Stor KRAM TILL DIG M.


Svar: Tack Monica, ja du vet ju hur det känns! Kramar tillbaka
Maria

2012-06-22 @ 16:45:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0