Det blev...

...en rätt bra dag idag trots allt!
Fixat och donat lite hemma på förmiddagen innan jag åkte ut till Hedesunda. Åkte förstås ner till kyrkan och satte lite blommor vid graven (eller heter det gravarna?) och tände ett ljus.
Från "körgårn" åkte jag till Maggan som jag inte hängt med på jättelänge, så roligt att träffas över en kaffe igen. Snacket är fortfarande det samma ;)
 
Efter Maggan åkte jag ner till Ölbo för att träffa Simon, som jag nog inte träffat på 1 ½ år, så det var också hur skönt som helst att se att han är sig lik än... Fick även träffa de andra bröderna Martinelle, Rickard och Filip, alltid lika roligt! Tycker så mycket om alla dom här grabbarna! Det finns en liten bit av Klas i dom allihopa...
Så här snygga blev vi på bild när brödernas syster Ingrid fotade oss:
Från vänster: Filip, jag, Rickard & Simon
 
Nu hoppas jag att det inte går lika lång tid till nästa gång jag träffar allihopa igen!
 
Sen åkte jag hem till kärleken och fick lite mat i magen:
Korv är aldrig fel!! Självklart med tillhörande öl och en (som vanligt) "fotomin" som bara Henke kan få till:
 
Sen har jag fixat janssons frestelse och tårtan till imorgon, just ja...jag håller på att tvätta också!
Fick en skön bild på Tarzan i soffan på verandan nyss:
Önskar ibland att jag var lika bra på att njuta av livet som katter är!
 
Puss och kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0