Igår

åkte jag till Gysinge för att kolla läget på årets marknad. Det var precis som vanligt, en massa onödigt junk fast mycket mindre än tidigare tycker jag.
De första jag ser när jag kommer dit är min gamla vapendragare Maggan, så jag gick mest och pratade med henne istället för att titta så noga på vad som fanns.
Jätteroligt att träffa henne igen!
Sen åkte jag vidare mot Hedesunda och tog en kaffe med Eva med tillhörande pratstund. Har lovat mig själv på att bli bättre på att hälsa på mina vänner!
Från Eva åkte jag till kusin Perra och drack mer kaffe, vi har inte träffats på huuur länge som helst. Jag blev kvar längre än det var tänkt och hängde med honom. Vi åkte ner till mamma och köpte hennes åkgräsklippare så Perra fick något att göra när jag åkte därifrån.
Så sammanfattningsvis kan jag skriva att jag hade en fin dag igår, men lämnade stackars sjuka sambon i sticket som låg hemma och väntade på att jag skulle komma hem med hostmedicin! Förlåt älskling!!
Idag är en ny spännande dag, jag väntar och väntar på ett glatt besked!
Lycka till nu!

Puss och kram


Kommentarer
monica

jag är kvar här o läser..

va rädd om dig vännen..

Kramar om till dig..

2012-06-11 @ 09:52:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0