Jippiiiiey!

En jäkla bra dag idag måste jag säga!
Jag jobbade sista dagen på ett tag, så nu har jag semester i tre veckor, ska bli skönt med lite ledigt!
Men kanske det bästa.... jag fick förlängt mitt vikariat på jobbet! Så nu har jag jobb åtminstone året ut!! Känns så himla skönt, nu slipper man oroa sig på ett tag igen.
Just ja, en sak till som varit bra idag...fick hostmedicin utskrivet som jag var och hämtade ut. Nu ska jag bli av med skiten en gång för alla!
Kanske man kan få sova i natt.
Imorgon ska jag nog åka ut till Hedesunda en sväng till kyrkan och filosofera lite... Sen är det väl dags att förbereda lite inför midsommarafton.
Ska göra lite fint i lillstugan åt Perra så han kan sova gott där ute. Baka tårta, städa lite, kanske till och med fixar jansson imorgon så är det gjort. Det funkar väl att bara värma på den på fredag?
 
Tjingeling


Kommentarer
Jess

Jaaa, grattis till mer jobb! :D Nu kanske vi hinner ses på en fika i Gävle nån gång? :)

Svar: Tack!! Ja det får vi se till att det blir!
Maria

2012-07-01 @ 21:39:23
URL: http://jessikavingakristina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0