Så hände det...

som inte skulle hända! Jag är sjuuuuk!! Kunde inte hålla mig resistent mot Henkes virus tydligen, har försökt och försökt att mota skiten men nu gick det inte längre!
Blir så trött! Jag vill verkligen INTE vara sjuk nu! Vaknade i natt av att jag frös som en tok och hade värk i kroppen...
Nåväl frisk blir man ju förr eller senare!
Igår var jag ut till Kubbo utanför Gävle och hälsade på hos Lillemor, träffade gamla bekanta i SSRK (svenska spaniel och retriever klubben) Ska vara med i utställningskommittén igen, det var några år sedan jag slutade nu, men det känns roligt att vara tillbaka igen! Mest roligt att "komma in i gänget" igen.

Blir inte många knop idag, åkte ut en sväng för att släppa Ola i skogen så han skulle få rasa av sig lite. Han uppskattar inte heller när vi är sjuka.
Påväg hem träffade jag på den här lilla krabaten som gick och filosoferade efter vägen:


Rävungar är ju så orädda och nyfikna så man kan gå dom så nära! Sååå söt!

Ska nu försöka kurera mig så jag blir frisk fort, skulle behöva fixa lite här hemma inför midsommar ifall vi får några nattgäster.

På återskrivande!
Kram


Kommentarer
Mamma

Sänder massor av healing i form av varma kramar till er båda så blir ni frisk snart.Ser fram mot att fira midsommar hos er i Järbo.

Atjo o prosit trollar vi bort!

2012-06-13 @ 21:10:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0