Shopping!

Försökt sova sittandes i natt men det gick så där! Blev några timmars sömn på morgon/förmiddagen iallafall, så förbannat tråkigt att hosta och alltid är det värst på nätterna.
Men nu har jag 3 dagars arbete att se fram emot sen har jag semester! Får hoppas att jag åteminstone slipper hosta kunderna i örat!
Idag har jag varit till Valbo och shoppat lite till oss alla, dvs Ola, Henke och mig.
Ola fick en säck hundmat från Jennys Hund och Katt, Henke fick en superfin skjorta från Carlings som skulle vara fin till midsommar tänkte jag. Det tyckte inte Henke, han gillade inte färgerna...
Så synd då att JAG fick en skjorta... jag älskar nämligen färgerna i den, så it's a keeper:



Den här gråa t-shirten köpte jag till mig:



Snygg passform och lagom rock ´n roll för min smak!

Köpte även ett par örhängen som jag tänkte ha i midsommar, som jag också tycker är rock ´n roll:



Shopping piggar ju alltid upp i tillvaron lite! Blev dock trött av den lilla turen så nu ska jag vila lite så jag orkar laga lite mat sen.

Just ja... sa jag att jag bara har TRE dagar kvar till semester? Ja det gjorde jag men jag sa det igen! Moahahaha!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0