Sköna söndag

Han är en kontrasternas man min Henke, ena sekunden är han i garaget och skruvar ihop en motorcykel, sen är han ute och åker enduro i skogen, för att sen komma hem och plantera blommor och klippa häcken.
Men det är väl en av anledningarna till att jag tycker så mycket om honom... han är inte direkt som alla andra!







En liten del av mig hoppas att den aldrig startar... olyckshojen! Men, men hur höga är oddsen att den ska gå ikull ännu en gång?

Man kan väl säga att vi fått vår beskärda del idag både jag och Henke. Jag har varit och gjort av med pengar i Valbo, Henke har varit i garaget och ute och kört enduro. Sen har vi gjort lite fint i trädgården och hängt lite tillsammans på verandan!
Med andra ord...skön söndag!

Lägger ut en fin bild på Ola i soffan på verandan också:



Kramar till er!


Kommentarer
Anonym

Han verkar vara en riktig handyman din karl. Me like

2012-06-17 @ 23:55:38
Mamma

Jaadu, du har två goa killar du!

Men så är du ju bra själv oxå!

2012-06-18 @ 16:16:41
Tinnie

Inte för att vara dum eller så men om jag fick min vilja igenom skulle Satan hoj inte finnas mer. så Sssnnnäällllllllla sälj den sälj och köp en annan hoj. Vill inte att ni åker på dem. kramis

2012-06-18 @ 18:41:07
monic

Åååå va mysigt, härligt å ha händiga karar =)) och den fyrbenta är ju så sagolik vacker, saknar min amino när jag ser han..



Kramar i massor vackra kvinna..

2012-06-19 @ 09:10:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0