Sover...

och sover och sover. Kroppen känns tung och trött, men det kanske är bra att sova bort förkylningen!
Ska visa några bilder på hur Ola brukar ligga när han sover, jag har ju haft några hundar som gärna vill sova i sängen...men UNDER sängen??!!


Oj dammråttorna syns... får väl bjuda på det då!
Så här ligger han en stund, innan hela han ålar in:


Jag vet inte varför han promt ska ligga under sängen...så här ligger han på nätterna också. Kanske måste fråga Elizabeth om hon har någon förklaring

Han har många roliga liggställningar, även i soffan



Ibland smyyyger han upp huuuur smidigt som helst upp i sängen, men bara på Henkes sida av någon anledning:



Här har han gått ut på verandan och lagt sig i soffan



Tja det var lite om Olas sovvanor det...

Nu ska jag dricka kaffe med min kärlek och min bästa vän!

Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0